niedziela, 8 września 2013


HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 
Można przyłączyć się tu: Recenzjum: High Five!

Postanowiłam zacząć od moich ulubionych par książkowych. 



1.Annabeth i Percy

Rick Riordan,"Olimpijscy herosi".

"-Nie.Więc...od tego momentu już wiedziałaś,że mnie polubisz?
Uśmiechnęła się łobuzersko.
-Z początku cię nie znosiłam.Wkurzałeś mnie.Potem tolerowałam cię przez parę lat.A później...
-W porządku.Wystarczy."

Jest to z pewnością moja ulubiona para. Percy jest synem Posejdona,boga mórz,a Annabeth córką Ateny,bogini mądrości.Według mnie idealnie do siebie pasują.




2.Nora i Patch

Becca Fitzpatrick,"Szeptem"

Kolejna świetna para.Nora jest jedną z moich ulubionych postaci książkowych.A Patch zdecydowanie do niej pasuje.Ubóstwiam ich<3









3.Clary i Jace.

Cassandra Clare,"Dary anioła"

Clary i Jace musieli się tu znaleźć.Jest to moja ulubiona para z całej serii "Dary anioła". Jace jest świetny,a Clary cudowna.Cóż więcej powiedzieć.


4.Kelsey i Ren

Houck Colleen,"Klątwa tygrysa"

Od początku ich polubiłam.Nie wiem co jeszczę mogę powiedzieć...Są cudowni i tyle:)








5.June i Day

Marie Lou,"Legenda.Rebeliant"

Gdybym wczoraj nie zaczęła czytać tej książki miejsce 5 z pewnością zajęli by Erik i Zoey z "Domu Nocy". Jednak June i Day podbili moje serce,tak więc mają miejsce 5:)









No i tyle.;)
~Julia~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz